Mesterséges intelligencia segít a közigazgatásban és az ügyintézésben

Országszerte több mint négyszáz helyszínen érhetőek el a Mesterséges Intelligencia Asszisztens (MIA) Pontok, amelyek érintőképernyős eszközein könnyen, gyorsan, ügyintézői beavatkozás és sorban állás nélkül, elektronikusan intézhetünk el különböző ügytípusokat. A Széchenyi 2020 Közigazgatás- és Közszolgáltatás- fejlesztés Operatív Programjának támogatásával egy európai szinten is egyedülálló, hibrid – a személyes és az elektronikus ügyintézési tér között hidat képező – platform jöhetett létre. Az elmúlt időszakban jelentős előrelépést sikerült elérni a mesterséges intelligencia, illetve a legkorszerűbb technológiák gyakorlati...

Életeket menthet az egészségügyi informatika

Már a páciensek otthonában is gyűjthetőek az egészségügyi adatok annak a fejlesztésnek köszönhetően, amelyet az Állami Egészségügyi Ellátó Központ valósított meg konzorciumvezetőként az Emberi Erőforrás Fejlesztési Operatív Programban elnyert támogatásból. A távdiagnosztika bevezetését a projekt részeként létrehozott Telemedicina nevű központi informatikai rendszer tette lehetővé, amely több más innovatív megoldással együtt növeli a betegbiztonságot. Az egészségügyben elvégzett informatikai fejlesztések révén a korábbiaknál jelentősen több ellátóhelyre, kórházba és rendelőintézetbe érkezhetnek előre megadott, pontos időpontra a betegek a...

Hírlevél

© 2024 Együtt fejlődünk

Megszakítás