Mesterséges intelligencia segít a közigazgatásban és az ügyintézésben

Országszerte több mint négyszáz helyszínen érhetőek el a Mesterséges Intelligencia Asszisztens (MIA) Pontok, amelyek érintőképernyős eszközein könnyen, gyorsan, ügyintézői beavatkozás és sorban állás nélkül, elektronikusan intézhetünk el különböző ügytípusokat. A Széchenyi 2020 Közigazgatás- és Közszolgáltatás- fejlesztés Operatív Programjának támogatásával egy európai szinten is egyedülálló, hibrid – a személyes és az elektronikus ügyintézési tér között hidat képező – platform jöhetett létre. Az elmúlt időszakban jelentős előrelépést sikerült elérni a mesterséges intelligencia, illetve a legkorszerűbb technológiák gyakorlati...

23 ezer hivatali ügyintéző kompetenciafejlesztése valósult meg

Országos szinten javította a közigazgatásban az ügyintézés minőségét, valamint növelte a munkatársak és az ügyfelek elégedettségét az a Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztési Operatív Program forrásaiból finanszírozott projekt, amelyben fejlesztették a területi államigazgatási szervek humánerőforrását. A Miniszterelnökség, a Veszprém Vármegyei Kormányhivatal, valamint a Lechner Tudásközpont Nonprofit Kft. együttműködésével, 2016 és 2023 között valósulhatott meg a fővárosi, vármegyei, járási és kerületi hivatalokban dolgozó ügyintézők kompetenciafejlesztése. A terület hatékony működéséhez elengedhetetlen a munkatársak szakmai ismereteinek folyamatos bővítése, hiszen a...

Hírlevél

© 2024 Együtt fejlődünk

Megszakítás