Online felvételi jelentkezés, igazolás beszerzés, ösztöndíj ügyintézés az Oktatási Hivatal felületén

Egyszerűbbé, gyorsabbá és időkímélőbbé vált az ügyintézés az Oktatási Hivatal kibővített elektronikus felületének köszönhetően. A teljes egészében európai uniós finanszírozásból, a Közigazgatás – és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program keretében megvalósult projekt eredményeképpen az oktatási ügyekkel kapcsolatos teendőket akár otthonról is bármikor, a papíralapú benyújtást mellőzve lehet elvégezni. Az Oktatási Nyilvántartás továbbfejlesztése elnevezésű projekt céljai összhangban vannak a kormányzat azon törekvéseivel, amelyek a digitalizáció térnyerésének és kor társadalmi elvárásainak megfelelő ügyintézés biztosítására irányulnak. Az új szolgáltatás az...

Még rugalmasabb rendszer a központi ügyintézésben

Látványos és praktikus funkciókkal bővült a központi ügyintéző rendszer. A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által megvalósított fejlesztések révén többek közt olyan új lehetőségek segítik az elektronikus ügyintézést, mint a bírósági eljárásokban az úgynevezett távtanúzás vagy a távmeghallgatás. A 2014 és 2020 közötti európai uniós támogatási időszakban, a Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztési Operatív Program által finanszírozott projektben összesen közel háromszáz, a közigazgatási folyamatokat hatékonyan támogató videokonferencia-végpontot építettek ki. Immár a hivatalos eljárások során sem kell feltétlenül...

Egyszerűbbé és átláthatóbbá vált az e-ügyintézés a közigazgatásban

Nincs többé felesleges sorban állás – a SZEÜSZ-rendszer alkalmazásával és fejlesztésével az utóbbi években egyszerűbbé vált a hivatali ügyintézés Magyarországon. A 2014-2020-as európai uniós fejlesztési időszakban megvalósított fejlesztésnek köszönhetően ráadásul bővült és átláthatóbb lett az elérhető elektronikus szolgáltatások köre is. A magyar kormány évek óta dolgozik azon, hogy a hivatali ügyintézést a legkorszerűbb digitális megoldásokkal támogassa. E folyamat részeként készült el a SZEÜSZ-rendszer, amely a szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat teszi korszerűbbé és egységesebbé. A rendszer...

Mesterséges intelligencia segít a közigazgatásban és az ügyintézésben

Országszerte több mint négyszáz helyszínen érhetőek el a Mesterséges Intelligencia Asszisztens (MIA) Pontok, amelyek érintőképernyős eszközein könnyen, gyorsan, ügyintézői beavatkozás és sorban állás nélkül, elektronikusan intézhetünk el különböző ügytípusokat. A Széchenyi 2020 Közigazgatás- és Közszolgáltatás- fejlesztés Operatív Programjának támogatásával egy európai szinten is egyedülálló, hibrid – a személyes és az elektronikus ügyintézési tér között hidat képező – platform jöhetett létre. Az elmúlt időszakban jelentős előrelépést sikerült elérni a mesterséges intelligencia, illetve a legkorszerűbb technológiák gyakorlati...

23 ezer hivatali ügyintéző kompetenciafejlesztése valósult meg

Országos szinten javította a közigazgatásban az ügyintézés minőségét, valamint növelte a munkatársak és az ügyfelek elégedettségét az a Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztési Operatív Program forrásaiból finanszírozott projekt, amelyben fejlesztették a területi államigazgatási szervek humánerőforrását. A Miniszterelnökség, a Veszprém Vármegyei Kormányhivatal, valamint a Lechner Tudásközpont Nonprofit Kft. együttműködésével, 2016 és 2023 között valósulhatott meg a fővárosi, vármegyei, járási és kerületi hivatalokban dolgozó ügyintézők kompetenciafejlesztése. A terület hatékony működéséhez elengedhetetlen a munkatársak szakmai ismereteinek folyamatos bővítése, hiszen a...

Hírlevél

© 2024 Együtt fejlődünk

Megszakítás